dissabte, 5 de gener del 2008

conjur

Coses que deixo al balcó aquesta nit:
Il•lusió, la poca que em queda, i a veure si me’n porten més,
Suor i mandra, a veure si el fred la congela,
Una foto per veure si les filles dels tres reis que deuen ser princeses em fan un visita,
Inseguretat, a veure si els camells la trepitgen,
Sang, que em trobo massa ple, em falta oxigen,
Els ulls, a veure si m’hi posen llàgrimes,
Una ampolla de vi per si estan deprimits,
I un llibre blanc perquè hi escriguin un conjur, el conjur que necessito perquè ens trobem sense haver-ho planejat.

4 comentaris:

mossèn ha dit...

vaja, a mi m'han portat la Biblia !!! ... salut

Anònim ha dit...

Tot el que demanes són il•lusions. Les que trobes a faltar, volen jugar amb tu a fet i amagar.
Una foto per veure si les filles dels tres reis que deuen ser princeses em fan un visita... m’ha fet riure!
Els ulls, a veure si m’hi posen llàgrimes... me la deixes?
Pensa que demà comença la rutina que estaves esperant.

estrip ha dit...

M'han deixat una bufanda. Deu ser una indirecta perquè avui ha fet molta calor.

N ha dit...

Deixa't estar de conjurs, amic meu, que no està el temps per bruixeries i pren-te l'ampolla de vi que t'han deixat, si vols amb la imatge d'un pati, unes fulles, uns petardets, uns somriures, una innocència.

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...