dilluns, 7 de setembre del 2009

posa-t'hi fulles

(font: bbc news - day in pictures)

Hi ha feines que no faria mai i que no faré, i per això em considero un privilegiat, hi ha qui no pot escollir. Hi ha qui posa lleis per prohibir feines que els mateixos que hi treballen no farien. Hi ha qui posa lleis a aquestes feines i després també se'n beneficien. Hi ha qui prohibeix per prohibir, també hi ha qui treballa per treballar.

Però hi ha altres feines que segons com te les descriguin, encara m’hi enredaria...

18 comentaris:

khalina ha dit...

El món laboral... Totes les feines tenen aspectes que ens sorprendrien per bé o per mal. Però la gent prefereix quedar-se amb els tòpics si ho veuen des de fora. Des de dins es veuen d'una altra manera. Clar que alguns també expliquen el que volen... I sembla que no digui res, i dic molt. I estic d'acord amb tu, Strip

khalina ha dit...

volia dir Estrip, perdó

estrip ha dit...

hi estic d'acord. Hi ha molts tòpics a totes les feines. Dius molt dius molt...
perdonada!
salut!

GEMMA ha dit...

Cadascú que s'hi posi les fulles que cregui convenient, "a su libre albedrio", però evitant posar fulles sobre l'altre. Preciosa foto, Estrip!

Assumpta ha dit...

Això és el més fomut, la gent que no pot escollir...

A què et refereixes, Estrip, a tot el tema de la prostitució i la seva regulació / prohibició?

Jo a tots els que s'aprofiten de les dones, ja sigui com a clients, ja sigui com a macarres els posaria a la presó. Porcs!! Explotadors repugnants!!

No crec que sigui una feina molt agradable, ni m'imagino que unes noietes (quasi nenes: quinze o setze anys) que vaig veure fa un temps al Raval fossin allí pel seu gust, ni crec que el tracte sigui un contracte de "compra-venda" en igualtat de condicions...

Però bé, no faré el discurset aquí perquè igual estas parlant d'una altre cosa jajajaja (ostres, és que vinc de ca la Zel i...)

Sergi ha dit...

Aquest de la foto no se'l veu massa estressat, i mira que té feina per estona!

estrip ha dit...

GEMMA, hi estic d'acord. Cadascú les seves fulles!

Assumpta, també a això, també. Una desgràcia tot plegat!

Xexu, ves a saber quants dies té per deixar neta la bassa!

Nuria ha dit...

Hi ha qui no pot escollir.

Hi ha qui escull, i ho fa partint de bases equivocades.
A la vida, no tot és guanyar diners i prestigi. De vegades, és més important estar a gust.

De vegades... si pots escollir.

Les Coses són com Som ha dit...

Hi ha qui no pot escollir, però n'hi ha que tenen moltes lleis i aquesta és la manera com creuen que funciona el món, tenint moltes lleis.
si podem triar, millor, lo important és obrir portes. Petonets!!

fada ha dit...

La meva feina m'agrada tant que no em faria res que fos cadena perpètua!

kweilan ha dit...

Una de les coses que no m'agradaria és tenir una feina que no m'agradés i malauradament hi ha gent que no pot triar i encara gràcies. És un privilegi fer una feina que ens agradi! La foto és molt bonica i sembla una bona feina però cada dia estirada a la barca m'avorriria molt.

Striper ha dit...

De vegades depend de la nostre actitut capa una feina que ens ompli o no

Anònim ha dit...

Tenir una feina que t'agrada és un regal, a gaudir-ho nano

Judith ha dit...

Crec que totes les feines tenen la seva coseta especial...per molt dolenta que sigui sempre en pots extreure alguna experiència nova que no coneixies...

mar ha dit...

és veritat que hi ha feines millors i d'altres que haurien de millorar molt...
però el que de debò importa és l'actitud de les persones i com ens prenem les coses que decidim fer i les que hem de fer (tant si volem com si no...)
Amb una actitud positiva es pot guanyar molta salut emocional i personal...

(hi ha gent que es queixa de vici... i amb això no vull dir que no hi hagi gent que té feines inhumanes, eh?)

m'agrada la meva feina!

i suposo que intentaria de trobar-li el què a una feina com la de la foto... actitud positiva!

petons!

estrip ha dit...

Enebea, és veritat escollir no vol dir que facis el que t'agrada. Ens equivoquem moltes vegades, i que maco que és equivocar-se!

instints, i llàstima que llei sigui quasi sinònim de prohibició!

fada, mmm que bé! això ens hauria de passar a tots!

kweilan, oh sempre estirada noi cal, pots llegir també!

Striper,, i tant que si, molta raó!

Cesc, som-hi!

Judith, cometrai molt optimista, però és cert, i amb algunes limitacions però.

mar, l'actitud és la clau, és veritat. Però hi ha més coses, ara si aquesta falla, malament rai.

Núr ha dit...

És fomut la gent que ha de fer segons quines feines, que no pot triar (i de vegades no es pot triar, encara que n'hi ha que diuen que sempre hi ha altres alternatives...)

estrip ha dit...

és fomut, és fomut!

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...