dijous, 17 de juny del 2010

lepatata

Coses que podem fer amb una vuvuzela si no seguim el futbol:

Anar la parlament de Catalunya, a la comissió d'investigació i fer-la sonar cada cop que entri algú a declarar. Anar de nit a la presó on han engarjolat en Fèlix Millet i fer-la sonar perquè no pugui dormir, segur que aquest dorm bé a qualsevol lloc. Anar a trobar l'Artur Mas i fer-li sonar a l'orella tantes vegades com hagi dit que els catalans no som prou madurs. Posar una paradeta al sónar i cobrar entrada. Passejar-se a munt i avall de la seu del tribunal constitucional per animar als magistrats i se sentin encara més importants. Boicotejar cada reportatge de tv3 sobre en Pau Gasol i la nba a veure si fan tornar a en Robirosa, que ens està costant molts diners. O anar a fer una prova de vibracions davant de la Sagrada Família per validar l'informe de la UNESCO. I sobre la vaga general de no sé quin dia de setembre no vull donar idees. Però si algú té alguna proposta divertida que la deixi...

Però compte que poden passar coses com aquesta: aquí

11 comentaris:

Joana ha dit...

Bufff quanta raó... entre la vuvuzela i "la roja" ja n'estem fins el capdamunt.
Prefereixo un bon partit de tenis :)
De la vaga de setembre en parlem més endavant?

S.N. ha dit...

no entenc el títol del post.
Però amb la trompeta aquesta que no sabia que es deia així, jo aniria a posa'ls-hi a la orella a mooolts mestres/psicolegs saberuts que l'únic que fan és inflar el cap als seus alumnes/pacients i no entenen l'escència humana!! Toma ya.

Sergi ha dit...

Hi ha moltes maldats que es poden fer amb aquesta andròmina (no sé quin dels dos noms és més ridícul), però ara no me'n ve cap, les que has dit tu em semblen prou engrescadores!

kweilan ha dit...

M'apunto a tot!

GEMMA ha dit...

Fer-la silenciosa, doncs té un soroll horrorós!!

Assumpta ha dit...

Jo tampoc entenia el títol, així que he anat a la Wiki ;-))

"The vuvuzela (English pronunciation: /vuːvuːˈzeɪlə/), sometimes called a "lepatata" (its Tswana name) or a stadium horn, is a blowing horn up to approximately 65 cm (2 ft) in length. It is commonly blown by fans at association football matches in South Africa."


A mi la del Tribunal Constitucional m'ha agradat molt jejeje

sargantana ha dit...

jo ving...jo ving.!!
jajajja...te que desfogar un pilot aixo.
bon cap de setmana!

Clidice ha dit...

m'hi apunto a la majoria, tot i que amb taps a les orelles, no cal dir :)

neus ha dit...

jo l'agafaria com si es tractés d'un bat de bèisbol... tinc la sensació de que en treuria millor profit, no em facis dir perquè... ;)

rits ha dit...

les encarreguem i comencem?

Nuria ha dit...

També podem ajudar en una cosa:

En El País fan una enquesta sobre les llengües en el Senat.

Cliqueu i marqueu "SI" i feu-lo seguir als vostres contactes.

Que no puguin dir "ha ganado el NO por abrumadora mayoria".

Ara mateix hi ha més del 80% de vots "NO".

Vinga, feu un esforç !!


http://www.elpais.com/encuestas/encuesta.html?id=14582#

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...