dimecres, 19 de maig del 2010

mirada al cel

fotografia: bbc news

Respirem, ajuntem les mans per davant del melic, la dreta sobre l'esquerra, polze sobre polze, index sobre index i cor sobre cor; formant un triangle. Pugem les mans, amb els braços estirats, amb suavitat i mirant a través d'aquest triangle que hem creat. Inspirar lentament, i a ritme del moviment. Un cop les mans a dalt i la mirada al cel, les separem, expirem, i a compàs, obrim bé el braços fent un cercle ben gran, fins que les mans es trobin de nou on havien començat, però la mà esquerra ben oberta i el lateral de la dreta sobre ella formant un llibre obert...

8 comentaris:

Joana ha dit...

Jo ho faig a ioga però al ser un lloc tancat veig el sostre :)
Respirar... n'hem d'aprendre més ...
Bona nit Strip

Sergi ha dit...

Quina mena de pràctica és aquesta, sembla un camp de concentració...

Assumpta ha dit...

Doncs imagino que deu ser molt saludable... exercici suau i relaxant ;-)

estrip ha dit...

Xexu, de concentració d'energia i relaxació física!

Joana, la mirada al cel travessant el sostre doncs!

Assumpta, respirar i relaxar és saludable!

neus ha dit...

Saludem al Sol!

Carme Rosanas ha dit...

Senzill, però molt eficaç!

GEMMA ha dit...

Potser només em mancaria trobar-m'hi en l'escenari real, encara que molt millor si fos enmig de la natura sentint de fons el seu so.

Les Coses són com Som ha dit...

He sentit la mateixa sensació quan llegia que quan ho vaig practicar per primera vegada. Em va agradar tant que ho vaig repetint de tant en tant. Muack!!!

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...