dilluns, 5 de novembre del 2007

em relaxa

Llevar-se quan encara tothom dorm, quan el Sol només treu l'ullet, i passejar-te pel costat de mar, d'una mar transparent on hi pots veure el peixos que es belluguen fent milers de voltes, com si estiguessin fent la primera gimnàstica del dia. Això em relaxa. Em relaxa, però només una estona, pujar al cotxe per anar a la feina, tancar bé les finestres i fer un crit, com si volguessis trencar els vidres i tot seguit posar la música ben alta. Em relaxa tornar ben tard a casa, cansat, si no hi ha núvols al cel i poder veure els estels, encara que faci fred. I llegir el capítol d'un llibre o un vers, i tancar els ulls, i somriure, perquè has acabat de pensar amb algú. Això també em relaxa.

3 comentaris:

N ha dit...

A mi també em relaxa tornar de treballar, sobretot un cop has aconseguit aparcar el cotxe, quan ja no tens cap obligació laboral i tens tota la tarda per a tu, mirar com es va escurçant el dia, i emparar-me en la foscor de la nit d'aquests dies de tardor.

Striper ha dit...

Pues aprofita i relaxat que tot aixo que dius no costa cales.

estrip ha dit...

no hi ha res gratuit en aquest món, ni això.

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...