dissabte, 6 de desembre de 2008

lletra

16 comentaris:

Jordi Casanovas ha dit...

Ens hauríem de fer una font amb la nostra lletra i publicar com si fos a mà.

Albanta ha dit...

Els ordinadors estàn canviant molt les petites identitats personals.
Ara tenim una font favorita i un fons de pantalla personalitzat...
Jo abans dibuixava... ara busque imatges pel google i les imprimeix
No sé si m'agrada, però és cert que també em fascina aquest món virtual.
Bona reflexió!!

Assumpta ha dit...

Tens una lletra molt xula!! :-))

XeXu ha dit...

Em sembla que ens passa a tots una mica. Jo quan ho intento ara em surt una lletra horrible, pitjor de la que tenia! M'apunto a la idea del Jordi Casanovas, fem-nos una font amb la nostra lletra i publiquem com si fos a mà. Semblaria més personal.

Striper ha dit...

Jo escric cada dia a la feina o sigui que la recordo.

estrip ha dit...

Jordi, si si, es pot fer això no?

Albanta, sort que el fons, el nostre fons és encara humà!

Assumpta, gràcies, A mi mai m'ha acabat de fer el pes.

Xexu, haurem de tornar a fer cal·ligrafia

Striper, no ho perdis doncs....

Cesc ha dit...

Ara ja la recordes oi? jo sí que recordo més o menys com és, més que res perquè hi ha vegades que ni jo la puc entendre!

elur ha dit...

maca :)

Assumpta ha dit...

Sí, sí que és xula... no és complicada, s'entén bé i, al mateix temps, té trets ben personals :-)

Rita ha dit...

El llegir no ens ha de fer perdre l'escriure diuen...

Penso fermament que escriure a l'ordinador mai ens treurà d'escriure petites coses, notes, sentiments, missatges,...

Tot és compatible!

M'ha agradat la teva lletra, la meva és més de nena de monges diria :-))

menta fresca ha dit...

I més tranquil i sensual escriure a mà, a que si?

Ballarinadeplom ha dit...

Una cosa tant personal com és escriure a mà i ens passem el dia teclejant ordinadors!

elur ha dit...

I si fem una mena de proposta d'escriure un post a mà? seria interessantíssim! no? amb els gargots tatxant paraules descartades, correccions, afegitons... seria maco de veure, no creus?

;*)

Delfica ha dit...

Sense paraules... Ja no tinc cap durícia als dits com a la meva època d'estudiant. La nostra lletra forma part de nosaltres.
Salutacions.

daina ha dit...

l'agenda també la tens virtual?

estrip ha dit...

Cesc, ara la tindré aquí!

elur, bona proposta, a veure quan el treus va!

Assumpta, normaleta normaleta, a veure si ensenyes la teva va!

Rita, nena de monges, no sé com és. Va apunta't a la proposta de l'Elur també, així descobrirem que és la lletra de monges.

meta fresca, si personal eh!

Ballarinadeplom, i tant, bloc personal, lletra típica.

Delfica, però durícies del ratolí si que en surten!

Daina, ni virtual ni de paper, no tinc agenda.