dimecres, 18 de novembre del 2009

antireflexió

Als matins donat que últimament en Cuní ha perdut pistonada en les seves entrevistes, m'he aficionat a mirar un documental sobre ciència que fan al trenta-tres. L'origen del món, els àtoms i l'antimatèria. Es veu que hi ha un teoria que diu que tota matèria té la seva antimatèria i que si s'ajuntessin hi hauria una explosió no sé quantes vegades més gran que la bomba més atòmica de les que es puguin crear. Al meu humil entendre hi ha dos mons, el de la matèria i el de la antimatèria i és possible que tinguem un jo d'antimatèria fent de les seves a l'altre món. Així que la meva reflexió ha sigut doble, reflexió i antireflexió. Primer he pensat, que aleshores aquest segon món podria ser el dels blocs, però es clar, no tothom té un bloc, encara que potser qui no el té és que té la seva antimatèria dedicada a unes altres tasques. I en segon lloc que si un bloc és “el primer món” existeix el seu antibloc corresponent. Aquesta antireflexió m'ha agradat, i per això decideixo anar a cercar-lo per l'univers a veure si la teoria de l'explosió és certa.

14 comentaris:

Deric ha dit...

interessant reflexió... però no miris tan la tele!

Sergi ha dit...

I jo que em pensava que el meu podia ser considerat un anti-blog... vol dir que encara en tinc un altre de pitjor?

Matisaré el que deia en Deric. Els documentals els pots mirar, però després no hi pensis!

Assumpta ha dit...

Raaaaaaaapid!!! marxem tots d'aquí, que com l'Estrip trobi l'anti-blog això explotarà en un tres i no res amb una explosió "no sé quantes vegades més gran que la bomba més atòmica de les que es puguin crear"!!

Joana ha dit...

jejejeej ha perdut pistonada en Cuní, però té metxa per llarg!
mmmm ara que ho dius a Roma vaig veure una oficina que posava anti-màfia :)
O sigui que la teva teoria deu anar per a quí. Fins ara erem uns frikis, els que teníem un blog jajaja i ara m'has desconcertat!
Millor que escoltis la ràdio! Ep...segons quina emisora també fa por :(

Les Coses són com Som ha dit...

És que crec que en Cuní se li veu massa el "plumero" últimament...
Ara ja m'he perdut, no sé què pensar del meu bloc... no vaig tant enllà. cony com penses de bon matí!!!

Striper ha dit...

Interesant reflexió pero no se si ajuda a dormir.

Jordi Casanovas ha dit...

un anti jo!!? quin tio més plasta!

neus ha dit...

o sigui que, al final el responsable de l'apocalipsis seràs tu... vaia, vaia...

Carme Rosanas ha dit...

Bé, crec que jo com l'Assumpta me'n vaig pitant abans que exploti tot. I el meu anti-jo, lluny... estracta de mantenir-lo lluny.

Un conte de terror com els de la bajoqueta, no t'inspiraria aquesta reflexió-antireflexió?

kweilan ha dit...

Entre lo de l'anti-bloc i l'anti-matèria ja m'he perdut.

rits ha dit...

el Cuní ha perdut pistonada? vaja ara que m'hi estic acostumant i aficionant!
el miraré demà aquest programa!!

Ma-Poc ha dit...

curiosa reflexió... però no em veig antireflexionant! :)

estrip ha dit...

almenys veig que els comentaris no són anti. Me'n alegro!
Això de anti de fet donaria per un post llanguíssim a un dels bloc aquests que fan tanta ironia de tot!

Francesc Mompó ha dit...

ni més més, ni menys menys.
Salut i Terra

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...