dilluns, 8 de setembre del 2008

esquinç

El cel està esgarrapat, a la platja ara s’hi veu la sorra abans tapada per les pells. Alguna medusa que fa vacances encara s’hi passeja. Surts de l’aigua i moll sents el setembre. El cafè a la terrassa ara l’ocupen uns obrers esperant un feina que no arriba. El telèfon m’avisa d’un sant i un aniversari. Avui és dia per plantejar-se els mesos que queden fins a acabar l’any. S’ha de trobar una rutina el més aviat possible, o el cel s’acabarà d’esquinçar.

16 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs a trobar aquesta rutina aviat, jo m'hi apunto també, que no és qüestió d'anar ferint el cel.

Jesús M. Tibau ha dit...

l'alternança entre època de rutina i de vacances no ha de ser tan abrupta. Cal trobar el nostre moment de vacances personals cada dia

Anònim ha dit...

I que bé que descrius la rutina de la platja una vegada començat el setembre i oblidada l'escalfor del sol :)

Striper ha dit...

Jo no busco la rutina per desgracia la tinc marcada.

Rita ha dit...

Una mica de rutina va bé, però molta tampoc et pensis tu que...
Compte amb el cel, cuda'l!

neus ha dit...

I quina joia sentir el setembre a la pell!
Si vols te'n passo una mica de rutina, em sembla que me'n sobra...

Les Coses són com Som ha dit...

Quina descripció del què és l'actualitat noi!! "esperant una feina que no arriba", i és que la crisi arriba a tot arreu.
Bonic post!!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

No, si us plau, no esquincis el cel!
Trova la rutina si és això el que vols, però el cel ni tocar-lo, bé, aquest...

Eli ha dit...

Aixx... no...
Rutina no, please!!!!
Qui la vol la maleïda rutina...
Cada dia ha de ser diferent...!!!!
;-)

Assumpta ha dit...

Diuen que les rutines son necessàries, però a mi aquesta paraula em fa una mica de por...

Potser és que no sé trobar les rutines adequades (sí, és probable que sigui això)

Joana ha dit...

La rutina ens la marca els horaris.Nosaltres hem de saber esquinçar el temps d'oci i sobretot omplir-lo!

estrip ha dit...

ja veig que hi ha qui odia les rutines, però a vegades en cal una per evitar donar massa voltes a les coses. A més si en tenim una després la podrem trencar, i si no no!

Escriure al bloc és una rutina?
No necessàriament és una paraula desagradable. Com que sempre acostuma anar lligat amb feina o obligacions.

Jordi Casanovas ha dit...

ja m'agrada que arribi el setembre... quan gairebé tothom torna i busca la seva rutina jo abandono la meva

robadestiu ha dit...

em sembla que avui tb hi ha un esquinç a la roba. Així que no puc arreglar gaire cosa. Me'n vaig a veure si puc escriure algo al blog, de forma rutinària, pq res s'acabi de trencar.

Menxa ha dit...

Massa rutina fa mal... massa poca també!
Un escrit molt de setembre, m'he sentit molt identificada amb això de "sentir el setembre", dels sants i dels aniversaris (especialment el dia 8...), i de trobar ja una rutina, que serà d'aquí poc! :P

(t'estàs fent molt teus els verbs "estripar", "esquinçar" i "descriure" amb aquesta tècnica tant, tant... no trobo ni l'adjectiu!)

Un petonet.

rits ha dit...

ais! jo vull anar a la platja!!!... m'encanta la platja al setembre, no hi ha tanta gent i s'està tan bé, l'aigua encara està tebiona i pots descansar i posar-te noves motivacions, reptes...
i si, tens raó, la rutina va bé i ajuda a organitzar-se

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...