dijous, 8 de maig del 2008

no entenc res

És ben clar que les persones passem per etapes. Etapes de molta autoestima, etapes de no tanta, etapes de dubtes o etapes en que tot ho entenem i ens sentim bé. O també passa que no entenem res i diem amb tendresa “avui estic tonto” o “avui estàs tonto”. Doncs avui estava una mica tonto i he descobert una conferència de fà un parell d’anys, d’en Xavier Rubert de Ventós, magistral, anomenada Qui tot ho entén està mal informat. Són 8 minuts per escoltar molt ben aprofitats....seguiu aquest enllaç:
Qui tot ho entén està mal informat.

9 comentaris:

labruixoleta ha dit...

Sí, molt ben aprofitats. Està molt bé tot el que diu en només uns minuts.

Mira que jo tb estic espessa i "tonta" últimament, però em sembla que l'he entes (tot i que espero que no del tot ;-)

Bona nit!

Sergi ha dit...

Molt bo i molt entenedor aquest home. A més, la frase m'agrada molt, no t'estranyi que me l'apropii pel blog.

Striper ha dit...

Es que hi han dies llestos?

neus ha dit...

ummm... ara no el puc escoltar, una llàstima.
No sé si és que estic massa informada, en dubto molt, però sí que sé que entenc ben poques coses i que he après a no preocupar-me gaire per segons quin tipus d'ignorància.

Espero que ja s'hagi esvaït la "tonteria" :*)

Bon dia!

estrip ha dit...

bruixoleta, t'entenc, vull dir...no!

xexu, dona per molt això eh!

striper, home, pots dir "ja estic llest!!!", encara que no sigui el mateix.

elur, una llàstima i ben fet que fas!

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

dons jo estic encallada en l'etapa de baixa autoestima i de dubtes i espero pasi aviat;escoltar xavier r.de ventós es mereix tranquilitat aixì que me'l guardo per la tarda, curiós que hagis escrit la frase, avui estic tonto. Es la mateixa frase que va pronunciar el meu germà el darrer dia de la seva vida,res feia presagiar el final unes hores desprès. Personalment penso que com menys sé, més feliç em sento.

estrip ha dit...

bé, doncs esperem que et passi aviat aquesta etapa.
salut i menta-fresca.

Carme ha dit...

si, noi, veig que tothom i no sols jo passa per èpoques tontes. jo ara mateix estic tant tonta"" que no soc ni on soc i valgui la redundància. bona la conferència d´aquest filòsof..

salutacions cordials i anims

Rita ha dit...

Molt interessant. Aquest home és un savi. Gràcies per fer-me-la conèixer. :)

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...