dilluns, 5 de maig del 2008

mil viatges

Viatges que no faríem mai, però acabem fent, viatges que faríem amb els ulls tancats però pel què sigui mai fem, viatges per tota la vida, viatges programats que surten de la pitjor manera, viatges a l’aventura que sembla com si haguessin estat programats. El viatge que sempre espera, el viatge dit i fet com el “aquí te pillo aquí te mato”. Viatjar sense moure’s de casa, els viatges de feina. El viatge ideal amb la persona estimada en un lloc especial. El viatge anul•lat, el viatge de nuvis, els viatges de la inserso. Els viatges de final de curs, el viatge d’estiu amb la família, el viatge del premi del concurs de televisió, el viatge low cost del cap de setmana, i molts més que me’n dec deixar. Sigui quin sigui, viatjar cansa.

viatge: [s. XIII; del llatí viaticum 'allò que serveix per a un viatge']

13 comentaris:

Sergi ha dit...

Deu cansar si estàs acostumat a fer-ne, i cansa físicament, això està clar, però jo tinc un monillo...

fada ha dit...

Viatjar és fantàstic, però... com a casa, enlloc!! Un petó.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

hi ha viatges meravellosos sobre tot per qui no pot viatjar però el viatge per a tota la vida, aquest que trigui temps a arrivar!
ben trovat en el quadern gris!.

Striper ha dit...

Apa jo et deixo una canço.

http://es.youtube.com/watch?v=3xNBEfHYMSI

Anònim ha dit...

hahaha! ja m'estava imaginant tota aquesta llista de viatges que dius, quan has deixat anar la frase final! Prò si viatjar és fantàstic!!!! Bé, potser sí que cansa una mica, que quan arribes estàs mort, tot sovint, prò crec que val la pena!

jo tinc ganes de muntar-me algun viatget que ara fa temps que no marxo uns dies!

N ha dit...

El viatge que et poden donar uns bons bolets mexicans, aixo si que es un bon viatge!!!!

Rita ha dit...

M'encanta viatjar, mai ho haig de fer per feina i per tant sempre és per plaer. Els dies previs, però, em neguiteja tant pensar-hi que sempre penso tan de bo no m'hagués em bolicat. El dia abans, em veig apurada, amb tot per fer. La nit abans, ja estic insuportable, però, quan entro al taxi, camí de l'aeroport, i alliberada de tot el que havia de fer i que finalment he fet, ja començo a gaudir-ne i quan torno estic encantada d'haver-lo fet. Sempre, sempre em passa el mateix. :)

Anònim ha dit...

viatjar per? conèixer? fugir? trobar? viure?

labruixoleta ha dit...

M'agrada aquest post.

Jo, veient l'hora que és, me'n vaig a fer un viatge al llit i aquest, t'asseguro que al final, descansa.

Bona nit!

estrip ha dit...

XEXU, es veritat, quan fa temps que no marxes, hi ha mono. Però com diu la FADA, com a casa enlloc.

MENTA, cada viatge quan sigui el moment eh!

STRIPER, si senyor, un clàssic!

Si, si, jo no dic que no sigui fantàstic NUR. A veure si fas un viatge doncs si ja fa temps que no en fas.

NURI, aquest viatge s'ha de fer amb bona companyia, no?

Ja passa, ja, això que dius RITA. Sobretot quan n'esperes molt del viatge.

viatjar per viure, m'agrada més, DAINA.

BRUIXOLETA, espero que hagis tingut un bon viatge doncs.

neus ha dit...

al cap i a la fi, cada dia n'és un de viatge, no?

Striper ha dit...

Pasa per casa meva!!!!

estrip ha dit...

i tant, ELUR, i a vegades també cansa. Però ens ho agafem bé, no?

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...