dilluns, 7 d’abril del 2008

una mica de sal

Ha trucat el timbre de casa la veïna del tercer, i de seguida m’he posat nerviós. Què voldrà, què voldrà? Si només ens hem dit hola i adéu quan ens hem creuat a l’escala, i a més, sempre he evitat pujar a la vegada al ascensor amb ella. És que em posa nerviós, em posa vermell, em posa tonto i em posa tímid alhora. Resumint que em posa.

Bé, l’obro i va amb una bata rosa que sembla molt suau, que li arriba només a mitja cuixa, i que sense voler fa que me la miri de dalt a baix abans de preguntar-li què necessita. Quina vergonya segur que ha pensat que sóc un depravat i que no sé mantenir-me ferm ni aguantar la mirada. Tant se val, li vaig a demanar què vol i just quan començo a moure el llavi de dalt, ella, molt més ràpida, aixeca la seva mà dreta amb el dit índex ben estirat, i ve cap a mi, amb aquella ungla de vermell endimoniat i m’immobilitza les paraules, posant-lo damunt els meus llavis fent el senyal de silenci. Amb l’altre mà, m’empeny cap a dins i fem un parell de passes fins topar amb la paret. Amb una cama tanca la porta i amb l’altre m’abraça la cintura. I jo que em vaig encongint fins a caure al terra del rebedor i ella a sobre meu...... després amb la meva cara tintada amb figures vermelles que semblen llavis i amb la camisa esparracada, tant com la meva energia, escolto una veu que em diu a l’orella, em pots deixar una mica de sal que l’he acabada? I jo la única cosa intel•ligent, o no, i que m’ha sortit de dins, ha estat dir-li vine demà que avui jo tampoc en tinc!

10 comentaris:

Rita ha dit...

Ohhhh..... ;)

fada ha dit...

Genial! He rigut molt. Si t'ho has inventat, t'ha quedat fantàstic. Si és veritat, perdona que rigui, però la situació no deixa de ser còmica! Per cert, no t'havien dit mai de petit que no obrissis a ningú la porta de casa? :) Bona nit!

Sergi ha dit...

Compra sal, home, compra sal, que sense sal no anem enlloc!

Striper ha dit...

Pero quina veina mes salada tens nen.

Anònim ha dit...

jajaja! molt bo! i el final, molt intel.ligent... Noi, me n'alegro que ta mare no t'apuntés a futbol. Veig que realment la música va fer aflorar la sensibilitat i el bon ritme!
Felicitats!

N ha dit...

Tens una miqueta de vi? és que se m'ha acabat...

SHADOW ha dit...

Ei genial! Si és cert, quin morbillo, jeje! Si és inventat. que xulo! Molt bé, m'ha agradat!
Un petó

estrip ha dit...

Rita, Ohh! Ahh!

fada, si m'ho havien dit, sort que mai faig cas.

Xexu, compraré sal o no, l'aniré a demanar!

ben dolça, striper, ben dolça

gràcies, bruixoleta.

Nuri, i tant, els pots venir a buscar quan vulguis.

merci, shadow

neus ha dit...

caram... un altre requisit per anotar a la llista de buscar pis, un veí eixerit a qui demanar.li sal :P

estrip ha dit...

mira veus... potser algú així si que acabaria pagant els preus desorbitats que demanen.

salut, elur!

enfilant

Darrera el finestrons de fusta de vernís desgastats pel Sol colpidor de les tardes, i que ara al matí, deixen entreveure les clarianes i ra...